27/10/2017

Enigmatske aktivnosti u novembru i decembru

Povodom obaveštenja da sam isključen iz ED "Đorđe Natošević" i Enigmatskog saveza Srbije mogao bih svašta da napišem, no pitanje je šta bih time dobio, pa sam zato odlučio da se ne žalim na kaznu. U praksi se već mnogo puta pokazalo da kad nešto reagujem u ljutnji kolege uglavnom ignorišu to što govorim istinu, ali zato obavezno analiziraju da li sam koristio neke uvredljive reči. 

U novembru počinje 16. Međunarodno prvenstvo Srbije za anagramiste, zatim se drugim kolom nastavlja 9. Liga rešavača, a završavam i pripremu moje nove knjige "Put ka vrhu 4", tako da ću se umesto nekim svađama posvetiti ovim aktivnostima. Radim sve ove godine na dobrobit enigmatike, ulažem u to osim ljubavi mnogo vremena, energije i novca. Ko ceni moj rad i želi da učestvuje u takmičenjima koje organizujem, dobro došao.   

No comments:

Post a Comment