18/06/2017

Prijatno druženje kod "Nove zagonetke"

Na jučerašnjoj skupštini EK "Nova zagonetka", održanoj u Beogradu, dodeljene su mi nagrade koje sam osvojio na nedavnom konkursu za anagramiste. Da podsetim, tema je bila PETNAEST GODINA RADA NOVE ZAGONETKE, a moji radovi  bili su plasirani na drugo, treće, četvrto i peto mesto. Zanimljivo, od šestorice sudija čak četvoro njih dalo je maksimalnih 12 poena mom drugoplasiranom anagramu, no sticajem okolnosti to nije bilo dovoljno za pobedu.

Zahvaljujem se kolegama na enigmatskoj literaturi koju sam dobio, a dobru saradnju nastavljamo ne samo time što ću učestvovati na tradicionalnom Memorijalu čika Stanka, nego što ću priložiti kao poklon nekoliko mojih knjiga za takmičare.

Na kraju, da se podsetimo i najzapaženijih anagrama s pomenutog konkursa. Zahvaljujući tom nesvakidašnjem poretku, omogućio sam organizatoru da umanji trošak na izradi diploma, sve je stalo na jednu :)

1. Mihajlo Džudžar, Ruski Krstur: ONI NATENANE PRAVE ZADATKE, STOG GODE!
2. Zoran Radisavljević, Novi Sad: NE TREN, NEGO DEKADA I PO SVETOG ZANATA!
3. Zoran Radisavljević, Novi Sad: NEKA OPSTANE GIGANT, VEDETA RAZONODE!
4. Zoran Radisavljević, Novi Sad: A PEDANTNO ODNEGOVASTE I RAZNE GATKE!
5. Zoran Radisavljević, Novi Sad: TO GIGANT - DONEO NAPREDNE AKTE SAVEZA!

No comments:

Post a Comment