18/04/2017

Miloš Karna i spretno i sretno!

Sinoćni rešavački turnir imao je neobičan rasplet, jer konačni pobednik bio je Miloš Karna, zahvaljujući veštom odgonetanju, ali i uspehu na dodatnim igrama! Drugo mesto zauzeo je Dragiša Cetić, dok je Nenad Savić, koji je sakupio najviše poena za rešene anagrame, bio trećeplasirani. Na četvrto mesto, takođe sa malim zaostatkom, plasirao se višestruki šampion Lige rešavača, Marko Obradović, tako da je takmičenje zaista bilo zanimljivo i neizvesno.

Od 46 datih anagrama takmičari nisu rešili samo dva: "Jesen stiže, dunjo moja" (br. 16) i "Nas i Rusa trista miliona" (br. 28). Zanimljivo da je Dragiša Cetić jedini rešio anagram "Santa Maria della salute" i da je to odabrao za bonus bio bi pobednik turnira, ali na njegovu žalost, opredelio se za anagram koji je rešilo još troje takmičara i tako izgubio 15 poena. Nenad Savić imao je dve pobedničke mogućnosti (veterinarska ambulanta, polaganje vozačkog ispita), ali je i njegov izbor bio pogrešan.

Pobedniku turnira Milošu Karni uskoro će biti uručeno petolitarsko burence piva, dok će se Cetić, Savić i Obradović malo strpiti za nagrade, dok ne objavim knjigu "Put ka vrhu 4" (zbirku mojih najboljih anagrama na srpskom i engleskom jeziku).

Što se tiče novajlija, prijatno sam iznenađen da ih je bilo toliko, a imali su za početak i sasvim solidne rezultate. Branko Grbić dobija čašćavanje u piceriji koju odabere i jednu od mojih knjiga iz serijala "Put ka vrhu". Hrvoje Vlahov će dobiti paket slatkih proizvoda i takođe jednu enigmatsku knjigu. Drago mi je i što su se vratili neki stari takmičari, nadam se da će ih privući i neki drugi turniri koje budem organizovao. Hvala svim takmičarima na učešću u igri, kao i ljudima koji su se javili da mi čestitaju rođendan!

Konačan plasman takmičara: 1. Miloš Karna 641 poen (580 rešeni anagrami, 41 bonus poeni, 20 nagradni poeni), 2. Dragiša Cetić 636 (572+31+33), 3. Nenad Savić 614 (603+11+0), 4. Marko Obradović 607 (561+46+0), 5. Svetlana Jorgaćijević 562 (518+11+33), 6. Ilija Ozdanovac 449 (449+0+0), 7. Branko Grbić 397 (346+31+20), 8. Hrvoje Vlahov 393 (352+21+20), 9. Luka Pavičić 381 (380+1+0), 10. Jovan Novaković 347 (311+16+20), 11. Andon Koloski 344 (323+1+20), 12. Ivan Bukumirić 231 (200+11+20), 13. Darko Marković 170 (134+16+20), 14. Mihajlo Džudžar 137 (137+0+0), 15. Zorica Nišević 131 (111+0+20), 16. Milica Jokanović 84 (84+0+0).

Excell tabelu sa kompletnom statistikom možete pogledati NA OVOJ ADRESI

9 comments:

  1. Sve čestitke Milošu za pobedu, kao i Nenadu i Dragiši za drugo i treće mesto.
    Zoranu čestitke za sjajan izbor anagrama.

    ReplyDelete
  2. O! МАЛ И КРШАН пoбедиo.Честитaм!

    ReplyDelete
  3. Šteta Bane što nisi stigao da se takmičiš, jer onaj rezultat koji si naknadno postigao bio je dovoljan za pobedu. Drago mi je barem da si uživao u rešavanju.

    ReplyDelete
  4. Hvala unaprijed na nagradi i zanimljivim anagramima. Dobro utrošeno vrijeme što se mene tiče.

    ReplyDelete
  5. Anonymous18/4/17 12:39

    Čestitke Milošu, sjajno je kombinovao u dodatnim igrama.

    Nenadu želim više sreće sledeći put, a najgore je da je on sam smislio ova dodatna pravila koja su ga ovog puta koštala piva. :D

    Naravno, čestitke i Dragiši i Marku.

    Zorane, hvala na takmičenju, bili su odlični i vrlo zanimljivi zadaci, čisto mi je bilo žao kada su prošla tri sata i što je već došao kraj.

    Pogledala sam koji su to anagrami koji bi mi doneli najviše bonus poena i baš sam se iznenadila. Za sva četiri moguća sam mislila da će ih znatno više ljudi rešiti, pa ih nikada ne bi odabrala.

    Što se tiče anagrama koji su nam se najviše dopali, to bi možda trebalo nekako drugačije nazvati, pošto je to više "pogodi koja tri anagrama će najviše ljudi rešiti i onda ih odabrati za najbolje", a ne ono što nam se stvarno najviše dopada.

    ReplyDelete
  6. U tabeli je došlo do promene i odmah sam promenio i izveštaj, jer sam ustanovio da Dragiša Cetić treba da dobije još 25 poena (pošto je za bonus prijavio drugi anagram). To ga je pomerilo na drugo mesto, svega pet poena manje od pobednika Miloša Karne. Izvinjavam se na ovoj grešci, koja ne menja ništa što se tiče nagrada.

    ReplyDelete
  7. U onoj drugoj igri traži se najdopadljiviji anagram, za koji možete pretpostaviti da će ga mnogi rešiti, a da je dovoljno efektan da im se svidi. Tehnički gledano, možda u tom trenutku ima i kvalitetnijih anagrama, ali zbog težine ne mogu da dođu do izražaja.

    ReplyDelete
  8. Браво за све учеснике, а анаграми су стварно били сјајни!
    Не смета што нисам први: ем не пијем пиво, ем сам поносан на своју идеју са правилима. У првој "Тури" није било тако неизвесно, па се тада није показало колико значи добар избор.
    Поздрав свима!!!
    Ненад

    ReplyDelete
  9. Čestitam Milošu na zasluženoj pobjedi!
    Naravno, svi ostali učesnici zaslužuju čestitke za postignute rezultate!
    A anagrami i organizacija odlični!

    Do sledećeg premetanja!

    Pozdrav!

    ReplyDelete